Bara gört!

Jaaao, så var det freedag då ja. :P Tvätta idag, jävla lajbans hörru! Sitta här och ruttna med min tvätt när alla andra har skojsigt. :P Men jag kan nog behöva en lugn kväll känner jag. :)
Träffade L igår, för vin och film. :) Nice som faen! Välkommen hem! Håll dig inne nu L så jag hinner komma ikapp med brännan.. :P För ju mer jag såg dig, desto brunare blev du.. Och jag blev desto blekare, megajobbigt! Är lite för van att vara en av dom brunaste om sommmaren.. :P
.
Första lasset tvätt är i maskinerna, blir nog 6-7 tvättar idag, megajobbigt, och inget kommer väl torka som vanligt. :P Bombadera mamma och pappas tvättställ. :P Dom är ju ändå inte hemma..
Invigt mina skor med. :) Jävligt sköna! Känns i fötterna och vaderna faktiskt.. :P Hoppas dom funkar!
.
Har även börjat städa igen. :P Klar imon troligtvis. :) Halva lägenheten är dammsugen iaf.. Och köket är skurat och fint. :) Funderar på att ta och göra rent skåpen i köket med.. :P Har nog alldeles för tråkigt ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0