Citroooon.

Teeeee. Det är gott det!
JObba idag med, att det ska krävas så jävla mkt för att jag ska vakna till liv, för att sen sitta och halvsova på bussen dit igen och vara zombie när man kommer fram. Lika spännande varje gång.. Man tycker ju att efter två år borde jag fatta att jag ska upp, men neeeeeej. :P
.
Satt och gjorde inget igår, så passade på att fixa naglarna lite, var faktiskt  på tiden at dom fick lite uppmärksamhet. :) Ikväll blir det nog spa-kväll och börja planera packning. Och torsdag jobb jobb jobb. Sen får jag väl ta mig till mamma med, hon ville kolla grejer och beställa eventuellt. Måste fråga E hur man gör då.. Sen bär det aaaav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0