Dokusåpa-kväll:P

Eller nåt i den stilen.. :P Men jag kände igen den ena bruden som fan. Trots att jag tydligen aldrig träffat henne.. :P Men men! Kalas hos A-K, för henne coh B. Kom dit och tog lite tårta och kaka, god frukost, lunch, middag och kvällsmat. :P Snackade lite med folket som man itne sett på ett tag nu, saknat dom lite. :) Dom är ganska roliga! :)
Kände lite konstiga blickar från M, undrar om hon vet att jag vet? :P Eller att C vet att jag vet? Eller att J vet att jag vet?? :P Hahaha så jävla roligt så jag gråter nästan! :D
.
Iaf så var det frågetävling om vem som kände flickorna bäst sen.. Satt med T och delade penna och hjälptes åt lite.. :P Slutade med att jag vann 11 av 15 rätt. Ensam vinnare för fan! :D Hur det nu kommer sig vettefan.. Men roligt var det. :) Och jag fick fiskat upp Rulle the roll. En rolig liten sak som Staffe var väääldigt avudsjuk på. :P
Sen hälsade jag på V på jobb idag med lite gamla O&R grejer som hon itne kommer ihåg. :P Ska ner och leta upp lite mer om jag hittar. Och även ta kort på alla påsarna, kan nog öppna ett O&R museeum snart. :P
.
Nu blir det nog ner till affären och handla lite för tacos. Om jag orkar. :P Annars blir det vin.. :P

Kommentarer
Postat av: J

Inga hånskratt hoppas jag! :P

2010-04-19 @ 00:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0