Ja föfan.

:P Sicken kväll va..
Tvätten bidde klar och så och ajg åkte till syster och drack lite vin och te och åt lite godis. Tackar gudarna för korsett! :P Sen var det dax att ta sig in, ringde taxi och away we went! Tranquilo som vanligt..
Men snyggingen var itne där och det var massa underligt folk.. :P Men det var rätt roligt att titta på dom ändå.. :P
Det är ju alldeles för sexigt med en kille osm kan dansa.. Det är så man får hjärtklappning och hjärtstillestånd på en gång..
.
Och igår på jobbet när V hade gått.. :P Hahah Då kommer det in en mamma med sina två barn, en kille och en tjej i typ 5 års åldern.. :P Dom går runt och tittar lite och så hugger lillkillen tag i ett lila datafodral och studerar det i några minuter. Tillslut frågar han mamman
"Är detta ett benskydd?"
"Nej hjärtat, det är inget benskydd.." blir svaret.
Hans lilla hjärna går på högvarv i nån minut och sen kommer nästa fråga.
"Ett knäskydd då?"
"Haha neej det är ett datafodral, till en dator. Du vet en sån som pappa har." skrattar mamman till svar.
"Jaha... Det är en stiiiilig färg iallafall.."
Och sen  dog jag av skratt när dom gått, han var sååå söt va! :D En riktigt liten pärla!
.
Nu ska jag ta mig ner till Subway och se om dom har öppet så jag kan få mig en gooood macka. :D Bakismaaaaat! Orkar inte göra tacos så sub funkar lika bra det. :P Muuuuuuuums!
Sen får det nog bli ett bad och soffan i liggande ställning med en film rullandes.. :P

Kommentarer
Postat av: MiaPIa

Jaså köpt dig ett korsett nu??

Skicka bild va fan =)

2010-04-07 @ 12:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0