Let´s go bananas!

Oh jes! Lön idag. :D Aldrig varit så glad över en lön innan.. Galet! Var änna jävla längesen jag hade den här höga lönen asså.. :P Kan lätt tänka mig den igen, men det blir nog svårt.. :P
Tranquilo ikväll då ja. :) Nya linnet kommer nog sitta på, och kjolen med tror jag.. Får se :P Ska iaf bli grymt kul!! :D Längtar som fan.. :P Eller hur syster? :P
.
Fått solat lite på balkongen idag med, skönt som faaaaan! Men nu är jag, om det är möjligt, ännu rödare än förut. :P Förvandlas väl till gyllenbrun nångång.. :P Bidde två par nya örhängen också, riktigt fina. :) OCh ett par coola brillor, bara för att liksom.. :P Vet itne avrför, billiga saker.. :P
.
Ny parfym med, tack syster! :D Den luktar så jääävla gott så jag blir tänd på mig själv typ.. :P Gaaalet!

Kommentarer
Postat av: MiaPia

NÄr ska du använda korsetten och när kommer de bild på den på??

2010-04-23 @ 20:15:41
Postat av: Andrea

Det kommer det kommer... :P

2010-04-25 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0