Mina lediga dagar..

Dom liksom försvann.. :P Vet itne vad som hände, skulle sova til l12 igår typ hade jag bestämt, men neeej. Upp innan tuppen och åk till lagret. K var måttligt förvånad över att se mig stå och slå ut lite på morgonen. :P Undrade varför jag inte sov och var bakis.. :P
Men så blir det ibland. Tydligen.. Så jag bestämde att idag skulle ju bli min lediga dag då jag skulle sova till 12 och gotta mig efter det bara. :) Men neeeej..
.
K messade och undrade om jag kunde öppna butiken idag, och självklart kunde jag det! Så mkt gillar jag att vara där. :) Känns roligt! Men ändå.. :P Nu är söndag mitt enda lediga hopp, men får ju se hur jag mår då eftersom det är kalas på lördagen sen. :P Så min lediga dag kommer väl vara en bakis-dag.. Men ska försöka att inte få den till det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0