Precis som jag vill ha det!

Japp, morgonen är precis som jag vill ha den. :) Sol och lite småkyla sådär, men inte för mkt. Vår helt enkelt, tidig vår. :D Ska försöka lämna tillbaka ett par tights idag med, det var itne riktigt samma färg som klänningen, så det får bli retuuur! Tackar gudarna elelr nåt för öppet köp. :P Det ska utnyttjas till tusen!! :D
Ska meddela alla hur jag vill jobba med, skönt när två stället vill ha en faktiskt.. :) Lagret vill nog ha mig mer än vad de säger.. Känns lite så. :P Två meddelanden på två dar om hur jag vill jobba.. :P Jag får nog till och med välja ganska fritt själv. :P
.
Lyssnar massa på Kesha med. :P Undrar hur det kommer sig, bara fastnade. :P Kan snart alla låtar utantill.. :P
Men ja.. Missade ju tvättiden igår. Måste nog boka om den och så. Snart dax att tvätta massa lakan igen.. :/
Kanske ska gå ner och kolla redan nu och boka.. Lika bra att få det gjort. Sen sitta på balkongen även om det inte är sol. :P Finns ju filtar och raggsockar. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0