Regn hos mig.

Jaa det är fan bara regn hos mig, bokstavligen. :P Regnat typ hela dan.. Men jag och B trotsade detta och tog en sväng på stan. :) Skulle haft mjukisbyxor men kom hem med en randig klänning istället. :P Navy/white, såååå snygg! Älskar MQ och deras 365 Sunshine! :D
.
Precis ätit lite tacos nu, det var mumma! Men ätit alldeles för mkt som vanligt.. :P Jobbigt läge vill jag påstå.. Hoppas på att vinna mina två budningar på Tradera med, vore grymt! Om jag får örhängena så blir det till halva priset från butik, grymt bra!! Plus att dom är sååååå snygga så jag dör. :P Och den sista hoppas jag på för att då blir det mkt billigare än affären där med. :P Vore toppen! Har inte allt för mkt pengar att lägga ut på gifts nu liksom.. :P
.
Var på bio med syster igår med, såg The Bounty Hunter! Sååå jävla ball film. :) Den var liksom.. BRA! :P Jag och syster har samma dåliga humor som filmen så det passade alldeles utmärkt! Tror väl att många kommer tycka den är sådär, men jag och syster skrattade nästan så vi grät ibland. :P Asball!
Ne om man ska sätta sig och ta tag i de trasiga smyckerna som ligger här och skräpar. :P Ska ju fixa dom nångång, lika bra att få det gjort nu typ. Så blir mamma glad när dom kommer hem sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0