Skrattfest!

Jag vet inte i vilken ände jag ska börja.. :P Jag vet tne ens om jag kan göra gårdagen, eller helgen rättvis när jag ska försöka beskriva den.. :P Jag vet itne om det går, men minnet av denna helgen.. Det kommer leva föralltid! :D
.
I fredags tog jag och syster mod till oss och drack ner oss litegrann för att ha lite kul på Tranquilo som alltid. :) Vi skrattade och stojade som vi alltid gör och så kom vi dit och hade ju så kul som vi alltid har. :) Bör sägas att den kvällen ska lämnas hyfsat hemlig och mkt mer detaljer än såhär får ni inte. :) Förutom om bruden som itne visste vart hon var och hade armar coh ben överallt och utan takt. :P
.
Vi vaknade på lördagen och hade ju bestämt att vi skulle till Freeport och shoppa! :D Så vi plingades och bestämde att mötas vid bilen. Jag satt på Subway med A och käkade den gooodaste jävla frukosten nånsin. :D Och hade det bara allmänt gött, men blunda var det inte tal om, då snurrade heeela världen. :P
Väl i bilen så skulle vi fixa lite grejs och vi gick igenom gårdagen med lite mer detajler :P
.
Vi kommer oss till Kba och känner bara hur bonnigt allt helt plötsligt blev, sätter oss och fikar lite det första vi gör, sen börjar vi kolla grejjer! Och jag lovar och svär när jag säger att den dan gick inget med oss alls.. :P Allt var för dyrt, inget passade, det mesta var fel helt enkelt. :P Höjdpunkten var när vi satt i "rabatten" och åt McFlurry Daim i solen. :P Det säger väl allt??
VI drog oss mot Boomerang och en liten snubbe på 4 bast elelr nåt cyklar ut ur affären (jaa du läste cycklade..). Det gick inget vidare och han höll på att trilla. Syster är ju inte sen att kommentera detta!
"Ojoj, nu dör du" utbrister hon och förväntar sig inget mer. Då kommer det..
"Nee, det är lugnt", denne lille killen höjde sin status 700 steg när han svarade det. :P Och vi skrattade lite till!
.
Tog oss in på MQ och där hittade vi lite grejer.. Och jag lovar och svär, vi provade exakt samma kläder, och köpte exakt samma kläder.. :P I samma färger och allt. Så sjukt! Och mitt i allt det här när vi skulle prova så ser vi en mamma som har slängt in sina båda söner i ett pytte-omklädningsrum. Helt plötsligt dyker och ner och typ kryper halvt in i rummet och ska hjälpa dom med nåt! Jag och syster höll på att dö. När hon sen kikar fram igen, ja då pussar den ena sonen henne på munnen. Sen vände vi oss om och dog. :P
.
Väl i bilen påväg hem skrattade vi lite åt detta. Syster startar bilen och vips så har vi orkan i bilen!
"Vafan det blåser storm i bilen! Känns som att köra nercabbat!"
"Håååår överallt!!!"
Sen bar det av efter lite mer skrattade. Vi svänger ut och får en bil framför oss, jag är lite smått upptagen med min mobil och messar lite diverse då syster utbrister:
"Kolla han har inget tanklock!" Jag då, tankspridd och fin som alltid har bara en kommentar på det, så coollungt säger jag bara..
"Fan va sexigt.."
Det brukar vara mitt svar på det mesta när jag inte lyssnar så noga. :P
.
Vi bestämde oss för att ta några öl och bara ha det gött sen på kvällen så när vi somnat på soffan båda två och gjort oss typ klara så bär det av! På vagnen får vi oss ett gott skratt med.
"Den där paddan har jag åkt en gång!" Behöver inte säga så mkt mer eftersom det stog en knubbis i fula byxor och smutsig jacka framför tjejen som utbrast detta. :P
.
Vi kom oss iaf in till Skål där vi mot all förmodan kom oss in och fick oss varsin öl. Vi hittade till och med ett element att sitta på. :P Jävla skönt med lite rumpvärme ska jag säga dig! :P
Vi blev löjligt sugna på chips med, så varsin liten påse fick det bli.. Och jag då, kommer återigen med en härlig kommentar..
"Aj jag får ont i armen av att hålla den här chipspåsen!" varav syster bara kontrar med
"Du är så jävla kleeeen!"
Och det räcker med att jag skriver såhär..
Vi har pratat Kebabsvenska med Alan Andersson! :P
.
För att avsluta det här superlånga inlägget och försöka att inte berätta allt som hände sen så kommer här sista nedskrivna kommentar..
"Aj det är varmt om rööven!"
"Är det?"
"Jaaa känn!" varav syster naturligtvis känner på min rumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0