Som vanligt.. :P

Jaaa, hade bilen idag. Skulle ju jobba och sen på mamografi. :P Så jag lovade att hämta syster på morgonen och köra henne till jobbet. Åkte hemifrån lite för tidigt, så jag tänkte jag ringer och säger att jag är påväg. :P Tror ni inte att hon har somnat då!? :P Hon är så söt va. :P
.
Väl där så bestämmer vi att jag kanske ska hämta henne sen, så hon hinner till tandis och sen till stan med mig. :P
Funkade alldeles utmärkt! Hämtade henne och fixade lite hemma innan jag åkte in igen. :) Vi har planerat väärldens bästa lördag!! :D
Fick även min parfym!!! :D Sååååå jävla underbart! Nu har jag två som gör mig heeeelt upphetsad. :P Ska även se till att köpa We-Vibe II snart med. :P Den förtjänar jag!
.
Som vanligt påväg hem så råkar vi ut för massa knas. :P Chaffören var sen, så vi planerade att kapa bussen och köra själva. :P Sen när han väl körde så upptäckte vi att heeeeeela dragspelsdelen på bussen gnisslade som jag vet itne vad. Skrattade så jag gräääät. :P
Sen när vi väntar vid ett rödljus så ser vi något så turistigt.. Ett jävla minitåg.. Ni vet ett sånt som finns utomlands. Med första bilen som ett litet lok. :P Såg itne klokt ut! Så jag tyckte vi skulle åka den och få se Gbg lite mer. :P
.
Nu har jag precis badat och göttat mig :P Ska till L sen och kolla film och dricka vin, då jag faktiskt slapp jobba imon. :P Kände mig heeelt överflödig idag, värdelös dag, men gött att man får betalt för att handla frukost och göra nada. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0