Tooorsdaaaag!

Jes M, tradera ruuuules! :D 175 spänn!! :P
Och nu har man jobbat klart och försöker packa ner det som kommer behövas. :P Liite nervigt ändå. Inte van att åka tåg och byta och ha mig sådär.. Känns som att det kan sluta illa och jag hamnar i Kalix eller nåt istället.. :P
Ska bara se till att ha lite goa filmer med mig, och musik!! :D En fulladdad dator är rätt bra att ha med, och så får jag använda mitt suupersnygga lila fodral med! :D Lovley!
Måste ta reda på vädret där med.. Crap..
.
Köpte en ny klänning idag med, en randig sådan! :D När jag var på Allum och träffade B som fyller ååår idag! Sjukt snygg klänning om jag får säga så. :P Blev även en ny bodylotion när jag kom in till stan, citron då. Som vanligt. Blivit heelt besatt av den!
Men nu blir det väl en snabbdusch och sen ner till mamma och underhålla henne lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0