Utekväll!

Vilken utekväll det blev. :P
Gaalet! Skulle itne bli så mkt, blev desto mer. :P Syster kom hit vid 9 tiden, och då drog vi upp skumpan. :P Kommentarerna flög som vanligt.. :P
"AH! Den spruta fel!"
"Jag ska nog ligga ner hela kvällen.."
"Sluta zooma!!"
"Jag sl.. sl.. SLUDDRAR!"
.
Sen till Tranquilo som vanligt! En flaska vin och uteserveringen var vår! Massa trevligt. KOm en snubbe och började prata emd oss och naturligvis började vi prata om att vi var syskon. :) Han trodde oss inte och tjatet fortsatte, tillslut säger han nåt och jag och syster svarar samma sak i en och samma stämma.
Detta får ett helt killgäng som står framför oss att tystna, vända sig om och brista ut;
"Bra synk på det där!"
.
Dansade lite och där var en brud.. Det var bara hopp hopp skutt skutt på henne. :P Henne hade vi roligt åt!!
Sen ska vi inte gå in på alla detajler som hände efter det... ;P Men it was goooood! :P Hahaha
Nu ska jag fixa till mig lite och sen på kalas hos A-K, hon och B har ju fyllt år minsann! Hoppas på tårta, eller chips. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0