Äntligen!!

Japp nu är jg igång. :) Full rulle för fan!
Kände efter jobbet igår att passet itne var så lockande, men när jag kom hem och det var en timma kvar så kände jag vafan.. Och bokade in mig på nytt och powerwalkade dit. :) Kändes gött som fan!
Kom in och körde gärnet! Längar iof till höstschemat, då blir det kortarfe uppvärmning och längre full-rulle del. :P
Sen kom jag ut, började regna lite, kollade vagnen. Och ja.. sen bara bestämde jag mig för att gå hem med. :)
Så traskade hem, dock inte lika snabbt som innan.. :P
.
Idag bidde det jobb med.. :P B retades lite, men eftersom han hade utsidan så såg jag honom inte så mkt. :P Tur det! Hade nog blivit 18 minljoner nya bålmärken då. :P Nu blev det bara ett... :P
Nu är det även dax att städa upp här, ser ut som fan faktiskt!! Tjing!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0