Dagens träning.

Japp. Imorse påväg till jobbet hade P fått inbrott i sin bil.. Fan vad jag inte gillade det!! :/ Men så är det ju ibland. Vi snackade lite om det när jag tränade.
Jobbet var segt, som vanligt känns det som att samma människor jobbar och samma inte gör nåt.
Och jag var såå seg va.. Gaalet! Ett himla mirakel att jag kom iväg på träning faktiskt. :P Jag och K disskuterade elektrikern påvägen hem faktiskt :P Himla söt kille, inte så gammal.. Har sett mig i dom värsta poserna någosin! :P Och idag fick vi reda på hans namn... :P KEN!! Fatta grejjen!! :P KEN för fan!
K undrade om han hade en syster som hette Barbie eller Cindy. :P
.
Sen kom jag till gymmet minsann! 5km på crosstrainer och 5 km på rodden. Och sen 5 km i lunkande tempo på bandet. :) Gick ändå rätt bra. Men min rumpa gör ju sååå ont nu. Och mina lår!!
Magen skreeeek vedrkligen efter nåt när jag kom ut så fram med ett äpple och tugga. Och tro fan att det var det suraste äpplet jag ätit nånsin!! Och gifigt grönt. :P
.
Begravning nästa vecka.. Kommer dock inte kunna gå. Jobbar då. Och det är för kort varsel för att byta ut den nu. Men men. Fick iaf se honom en sista gång innan han försvann från världen.
Nu blir det dö en smula i soffan med boken jag lånat från M :)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0