En macka hit..

..och en macka dit.
Kollat in löplabbet nu. Ska dit coh fixa skor så fort det vill sig väl. :) Nu är det dax att komma igång!
Ringa till gymmet nu i veckan för att se vad jag ska göra med det som hänt. Fixa med kläderna och väskan så allt är redo när förkylningen släpper. :)
Nu är det faktiskt dax. Beach 2011 here I come! Jag ska vara så jävla vältränad tills dess :P
.
Nu blir det på med raggisarna, i med filmen och på med filten! Blir nog en kopp te det sista med. :) Sen sova, för imon är ledigheten slut och det är dax för jobb.. :P I två dar, sen ledig till tisdag igen. :)
Då blir det hårt, lagret igen.. Upp 5, och kmpa sig igenom dagarna. Inte varit där på tre veckor.. KOmmer bli hårt. Men jag ska plocka med mig lite mat hade jag tänkt. :P Gjort en lista till och med!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0