En sån helg.

Jaa, kussen med tillhörande kompis kom igår. :) Det vankades Rix FM festival för deras del, men även lite shopping.. Så när dom struttade in på centralen var jag i mitt underbara bakis-hungrig-törstig-sova-humör, men det gick bra ändå. Vi dumpade av grejerna hemma och sen in till stan igen för lite shopping.
Jag valde att sätta mig på Cappuccino och läsa lite och äta gott. :P
.
.
Det var ju varmt och kvavt som satan, så jag pallade bara en timma där sen fick jag gå vidare i hopp om AC nånstans. :P Drog till NK kollade lite skor.. Hittade massvis.. :P Sjukt snygga stävlar med!
Flängde runt lite och kände mig allmänt varm och äcklig faktiskt.. :P Men sen ringde dom och då var det dax att åka hem och fixa till sig för Darin. :P
Sen in till Storan igen då och lämna av dom, sen vänta på syster så vi kunde kolla sista dan på :And There Was Light. Otrolig utställning! Speciellt "La Bella Pricipessa", mkt vacker!
.
.
.
Blev inga kort därinne tyvärr, kamera var förbjudet.. :/ Men när vi kom ut igen så kom vi fram till att en mmiddag hade varit nice, så i väntan på bussen kikade vi lite på eriksbergs berömda strandpromenad. Och fan va fint det var! Dit blev en tur genast planerad! :)
.
.
Sen in till stan och träffa kussen med vän och in på Bee för en burgare :D Den var redigt fin den burgaren! Smakade mumma efter våran dag. :) Dom hade även en rolig discokula!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0