En skodag blev det..

Japp.. Kussen med tillhörande ville shoppa idag igen, då fick om det. 11 var vi inne och jag gav mig av för att mysa för mig själv. Regnet öste ner och det var rätt tråkigt, som vanligt..
P dök upp vid halv 1, då käkade vi lunch och sen drog vi runt lite.. Blev en skodag.. P började kolla på lite skor, sen var det kört.. 3 par fick han med sig hem!! Sjukt! Och jag är gaaalet avis för fan!!
.
Kussen och tillhörande var klara med shoppingen vid 5, jag var heeelt slut överallt.. Benen, fötterna, ryggen.. You name it! Men hem drog vi, hämta väskor och sen till centralen. Som tur är så kunde dom faktiskt ta sig in till centralen själva. :P Annars hade jag inte överlevt.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0