Ett brev mellan varven..

Skissar lite på ett brev, the old fashion way! :D Till K faktiskt.. Han gav mig adressen innan han försvann så tänkte faktiskt vara som jag är och skriva ett brev till honom. Hade helst velat åka och hälsa på men cashen sinar för mkt för att jag ska ha råd med en resa dit, även om det itne är långt..
Så nu sitte rjag här mellan varven av packning och te och skissar lite. :P Jag måste alltid skissa upp ungefär hur jag vill att det ska se ut innan jag skriver på riktigt.. :P
.
La ner mina två svarta Filippa K klänningar iaf, och scarfen jag fick av mormor.. Sen får vi se vad jag tar på mig.. Vad jag ska ha som "dagen-efter" kläder har jag ingen aning om än.. Lite smått jobbigt eftersom det blir bråttom dit sen efter jobbet!! :/
Kanske bara strunar i att packa ner några jobbiga kläder och tar denna underbara klänning jag valt att ha på mig idag? :) Tror det blir så faktiskt! Den är galet skön måste jag säga.. 60% off.. :P
.
Be back tomorrw och berättar om festen. :P Kanske några bilder med. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0