FAN, FAN, fan..

Så kan det gå.. Så vet jag inte om jag vill att det ska gå..
FAN. Hur ska jag klara det här nu då? Halsen är fucked up, lagom till helgen.. FAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Aldrig mer säger jag bara, den som nuddar min hals från och med nu kan räkna med brutna fingrar!! Och jag skojar inte ens lite denna gången..
.
Hade ju en dröm iaf. Natten till igår. Om en tomatsås som den på Pastahaus. Så jag tänkte testa den, och vid min gud! Den blev så jäävla god va!! Med pasta och torsk. Funkar nog grymt bra med kyckling! :D Galet nöjd med det! Och blev en bit över med lagom mkt sås och pasta så blir en matlåda idag med. :) Sjuuukt gott!!
Nu ska jag väl bara sitta här och våndas och hoppas att det går över med alla kurer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0