Höst.

Ja jg har räknat idag som en höstdag. För jag kunde itne ens ha köksfönstret öppet inatt. Och det har varit kyligt ute, trots stålande sol. Och jag läängtar efter hösten, då jag får ta på mig stickade tröjor och mysa runt i raggisar hela dagarna. :) Plus att halsen kärvar lite, konstigt nog.. :/ Måste var för promenaden igår, när tröjan åkte av.. Oh rutorna var nere i några minuter..Typiskt!!
.
På onsdag blir det I-W med H :) Spännande! Dax att vi tog ett pass tillsammans, vi har ju gått på samma gym i typ ett år nästan..
Men nu blir det tvätta för hela slanten! Och sen pjja ryggen mer eftersom pappa ville ha hjälp med att bära sen.. Fan. Min rygg kommer kollapsa innan jag blir 25..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0