Jahopp.

Ska inte ens gå in på min chef just nu, vill bara slå ner honom! Vr så arg i morse så jag skulle säkert kunnat gråta!! Det inns ingen jag vill se mindre än honom just nu.. Kämpar mig till jobbet trots min jävla förkylning och ändå är han "såå besviken på mig". Jävla tönt! Dubbeltönt! Meganörd!! Hatobjekt!!!
.
Imon blir det mer jobb, men troligtvis inte så hårt.. Och frukost imon med. :) Skönt! Får se vad jag kan få ner i min stackars hals.. Köra yogapass med K imon med.. Förhoppningsvis. :) Ska bli skoj! Eller skönt kanske? Hade varit ett käckt tillskott till min träning nu :) För att lugna ner mig själv lite..
För er som är nyfikna så såg mitt bad ut såhääääär igår. :)
.
.
Nu blir det en bautakopp med te och soffan med en filt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0