Jävla video!

Ja jag vet att jag skulle lägga upp en video.. Men döm om min förvåning när inget funkar alls! :/
Men det kommer väl så småningom..
Läst igenom dagens bloggar så jag är lite uppdaterad nu. Följer faktiskt en lite i hemlighet sådär.. :P Js blogg. Och nu hade hon en sån attack som jag har rätt ofta.. Så jag var tvungen att lämna ett litet avtryck, för jag vet hur mkt det betyder när man mår så. Och visst betydde det nåt! :) Glad att man kan göra någon lite piggare till livet iaf!
.
Ikväll blir det utgång med syster, lugn kväll. Har inget vin hemma, undrar om man ska meddela syster?
Får bli ett senare problem.. Uppdaterade min bok igår vilket gav mig en sjujädrans skrivkramp. :P Inte skrivit sen festen för min faster.. :P Det är typ en vecka sen! Har ju hänt en hel del på den veckan kan man ju säga.. :P
Ska se om jag kan få ut en hundring idag och fixa det som måste tas tag i. Känner mig so men säl/val/kylskåp/valross.. (välj själv vilken som passar in..)
.
Sitter och tittar på en hög med kläder och undrar när nån annan flyttade in här :P Och varför står alla kartonger ivägen? :P Kanske dax att städa till lite så det ser någorlunda bra ut när syster kommer.. Inte för att jag bryr mig så mkt, men ändå.. :P Bara för att det är syster så kan det ju itne se ut hur som helst här!
Nu en stor kopp te och sen jubb jubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0