J*la posten!

Seriöst.. Hur svårt är det att dela ut lite post? Jag får kanske ett kuvert om dagen.. Plus tidningen. Men tydligen så kan människorna som delar ut inte ens läsa rätt så min post hamnar alltid hos mamma och pappa! Jag bor itne där längre!! Det är bara nu den här senaste veckan som vart som vi har fått en icke läskunnig människa som utdelare. Blir så jävla trött!! Okej, det finns två med samma efternamn i denna uppgången, men det står klart och tydligt 5e våningen på mina brev så vad är problemet??
.
Så nu ringer jag posten och ska säga detta, får ju för fan inte post längre. Och ja. Hamnade såklart i kö.. Nr 4 har jag nu. Dom säger att tiden är ungefär 20 minuter väntan. Jag ger mig inte!! Jag ska klaga för helvete! Skaffa läskunniga brevbärare! Det är väl inte så svårt va? Jag menar, alla kan väl läsa.. Annars vettefan hur dom tog sig igenom skolan..
.
Idag blir det iaf spinning på F&S 16.15. Sola innan det, köra ett gympass snart. Sen blir det ut till eriksberg med syster och promenera lite. :) Så på med vindjackan och mössan typ. :P 18 bär det av mot Andra Sidan.. :P Läskigt!!
Ska försöka få till lite snygga bilder med med de medel jag har. :P Får nog ta med både vanliga kameran och mobilen.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0