KK.

Hhahahahaha, jaaaa det reagerade du på va! :P
Dock betyder det inte det du tror.. Såklart ringde jag P igår (eller ringde han mig??.. :S) och han kom över när han handlat. :) Så nu kommer förklaringen till KK.. :P en KärleksKaka fick jag. :)
Inte alla som får det serru!! :D Och det var sååååå gooood!!
.
Idag blir det yoga med K 16.15. Testomgång för att se om det är nåt för oss med liggde hunden och stående solhälsning eller vad det nu heter. :P K bestämde att hon inte ska kolla på mig ifall ett skrattanfall bryter ut. :P Bäst så, jag ser nog rätt rolig ut när jag ger mig på gymnastiska grejer.. :P
.
Såg även en video nyss som Julia hade lagt upp. Grät heela klippet igenom, 10 minuter!! :P Här är det. Såååå mysigt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0