Lunchdate!

Jopp jopp. Tog mig in till stan och fördrev tiden lite med att prata med V om allt som händer och med L om hennes flytt och så. :) Himla trevligt! Sen smet jag över till M och pratade ltie där om hur idiotiska kilalr är såklart. :P Frågade när hon skulle ha lunch och det skulle hon typ ha då direkt, så vi tog en lunchdate och gick till Steinbrenner & Nyberg och tog en Tårtbuffé där. :D
Blev Gulashsoppa och massa gott bröd, och sen frosserii i tårtor! :D Att jag aldrigt upptäckt detta innan?? :P Gaalet gott var det!
.
Nu blir det börja packa lite kläder inför helgen. Måste ju välja klänning, det lär bli jobbigt! Just nu väljer jag mellan 4 olika.. Och dom är verkligen heeelt olika! :/
Jaja, det löser väl sig det med.. :P I framtiden nångång. Nu blir det chill på balkongen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0