Oh yeah!

Uppe 5.45 för att ta mig en kopp te och kasta mig iväg till gymmet! Spinningpass på 40 minuter. Det räckte för att jag skulle komma igång. :) P drog ner till Sportlife nu för lite träning han med, han sov så gott när jag åkte och när jag kom hem. :P Då kan man ju inte låta bli att hoppa lite i sängen innan man kastade sig in i duchen. Sen fixa frukost och nu sitter man här. Blir en tur till Allum sen för att dega lite :)
.
Blir nog lite mer gym senare ikväll.. :) eller om nåt pass är ledigt, fast det är ju fortfarande sommarschema, det suuuger!! Ska även ringa om naglarna idag, bara vänta tills klockan klämtar 10. :P Inget är ju öppet än..
Blir väl lite mys på balkongen nu igen.. :) Det är en hima bra balkong!
.
.
.
Har du några minuter över så kan du alltid lyssna på Monty. Helst Seglaren eller Skrik Mitt Namn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0