Orolig?

Ska man bli orolig?
Såg ett program igår om fertilitet. Efter 35 dalar allt neråt och det blir svårare och svårare. Känns ju bra..
Men för att veta ungefär när man själv inte kan få barn längre så ska man fråga sin mamma när hon kom in i klimakteriet. Och ungefär 10 år innan det börjar det dala.
Ska jag bli orolig då? Min mamma opererades efter mig och kunde sen inte få fler barn, ska jag bli orolig för det?? Kommer det bli så för mig med? Har ju redan ärvt så mkt av mamma.. Alla sjukdomar, kassa immunförsvaret, ALLT.
.
Och självklart håller dom på med renovering här nedanför, börjar nångång runt 7 idag. Himla roligt! Och halsen kärvar som vanligt ha. Torrhosta.. Snuvan börjar smyga på med.. Inte roligt det här. Får hoppas F är snäll mot mig idag! Borde han vara så mkt som jag ska fixa..
.
Nu blir det lite te, kanske ett gott bad. Och vänta på fastighetsskötaren. Hoppas fan att han ringer idag. För igår tog den andre 1,5 timme på sig att försöka skruva fast ett ugnshandtag. Såklart klarade han det itne så den andre ska komma idag. :P Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0