Roligaste kvällen!

På lääänge!! :D OMG säger jag bara.. Helt galen kväll faktiskt!
Började med jobb till 17.. Sen hem och jag avr så trött va.. Helt sjukt trött.. Röjde undan lite och fixade lite.. Syster ringde och vi bestämde tid.. Sen kom hon en timma senare än planerat. P Men vem bryr sig!
Vi gick och köpte glass.. Och åt lite godis.. Och drack lite sprit faktiskt. :) Inte druckit sprit på ett jääävla bra tag. Vin och öl har ju varit det dominanta här va..
.
Satt och kollade Family Guy maraton :P Så när den blev 11 så var det dax att fixa till sig. :) Kommer ner till hållplatsen. Och vagnen kommer inte. Sjukt, men sen när har nånting funkat på västtrafik??
Kommer iaf in till Tranq och går in, pringer in på toan som vanligt. :P Sen hänger vi av oss jackorna. Knör oss in till baren och får oss vinet :P Går ut och sätter oss och har det trevligt. :)
.
När det börjar regna oh blåsa drog vi in och hamnade vid ett bord.. Och my god vilket underhållande bord det var! :P
Var några tjejer som dansade där.. Den ena hade på sig en laaagom jättekort klänning med prickiga trosor under, jaaa vi såg dom faktiskt, tragiskt nog..
en annan av dom kom upp för trappan.. Och den spontana kommentaren var;
.
"Oj, oj, OJ! Jag vet itne vad jag ska säga oj till! Oj till dansen, eller oj till det där! Eller... OOOOOOJ bh.."
.
Tillslut fann vi namnen på dom, precis som vi funnit namnen på alla andra saker som rör sig där. :P Det blev Horan, Kameltån, Pricken och Tjockisen. Med dessa "underbara" damer var även Gamlingen.
.
För att toppa det så kommer det in en kille med ett paraply som han itne orkar lämna in.. Så jaa.. Han trycker ner det i en växt vid ingången. :P Ajjemen serru.. :P
För att inte glömma gamlingen med brösten. :P Det var itne mkt äkta där inte!! Eller långeman med tillhörande brud som halvsov över mig i baren.. Hur mkt man än knödde så la han sig ännu mer över mig.. :P
Sen finns det såååå mkt mer, men man måste varit där för att kunna förstå.. :P Men vi skrattade så vi grät nästan! Det var så roligt! Överallt!! Visste inte vart vi skulle titta eller inte.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0