Så så Lilla Livet.

Nu satte du fart på mig!
Bidde middag med P igår på Pasta Contorni. Var mumsigt som tusan! Inte ätit där innan. Valde en Penne Sorrentina. Vegetarisk med mozarella och basilika i kryddig tomatsås. (jag och tomatsåser!! :P) Var galet gott!! Kan absolut tänka mig igen! P åt en Pasta Pescatore. Musslor och räkor i stark tomatsås. :) Kan definitivt gå dit igen!
.
Sen kastade vi oss iväg och skulle på bio. Blev The Sorcerer's Apprentice. Jag tyckte den var grym! Skrattade en del, var på helspänn en del. Inget farligt, bara spänning. :) Himla bra film! Att Cage var med hade jag glömt.. :P Men vad gör det? Han var grym!
.
Nu sitter man här med sin yoghurt, müsli och russin och försöker välja byxor :P Vi fick ju nya tröjor till jobbet nu, för denna kampanjen. Randigt. :P Känns helt skumt att få åka till jobbet i randigt när de senaste 8 månaderna varit svart svart svart som gäller. :P Och jag har två nya blåmärken, såklart. ett på knät (mindre ovanligt!) och ett på vaden precis vid fotknölen? (Mkt ovanligt!!) Hur detta gick till kan man ju enbart gissa.. Och jag orkar inte ens. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0