Snörvel, host, nys.

Fan asså.. Hur gick detta till? Bara sådär slog det till! På en dag blev det en jättegrej! Men imon blir det jobbet, och IW med H. Måste fan engagera mig nu när jag kommit igång igen!
Testade en ny metod på been nu med.. Silkimiz. Man ska typ skrubba bort håret från benen.. Gick sådär.. Tog lång tid coh gjorde delvis ont faktiskt.. Men lika bra att ha testat så man slipper göra det igen. :P
.
.
Ska nog ta mig ett välförtjänt långt bubbelbad nu. Jordgubbsbubbel, med ljusen jag fick av syster. :) Mysigt, ska släcka ner med och dra på lugn musik och njuta. :) Och nysa lite, och snörvla.. :P Och hosta med. :P
Imon blir det massa GirlTalk med M!! Vi har mkt som ska sägas nu faktiskt.. trots att det bara var en vecka sen vi sågs.. :P Tjing sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0