Surprise!

Ja slutade ju jobbet och mamma och pappa kom och hämtade mig. :) Gick till centralen och så kom dom dit. Sen bar det av! Vi stannade till i Himle för en korv och en dricka så man ite skulle svälta ihjäl innan maten.. :P
Vi kommer fram och det blev liksom kalasfint väder! 27 grader och stekande sol heeeela kvällen sen. :D Kom in i rummet och upptäckte att det var ganska litet, men det löser sig alltid ändå. :)
Duschade klart och fixade mig på en halvtimma, hann till och med med en cider innan vi gik dit och skulle överraska. :) Vi letade oss ut igen och började vandra mot Falkens Hus.
.
Vi kom dit och där vart det folk vill jag lova. :P Säkert 90% av dom var poliser med, trivdes som fisken i vattnet! Tiden gick och vi drack bubbel så det stog härliga till. :P Sen kom dom! Vandrandes i finkläder mitt på eftermiddagen. Och snacka om att faster blev förvånad! Tårar spilldes lite och hälsningar utbyttes. Glädjeutrop fanns det med. :) Det skålades och hurrades och sjöngs lite med. :)
.
Sen blev det dax för mat, så in med alla i lokalen och sätta sig ner. Och vilken mat!! Å hade stått i två dar och lagat tror jag, och det avr sååå gott!! Tomatsalsan var nåt av det godaste jag ätit i hela mitt liv! Åt tills jag inte fick ner mer och då åt jag lite till.. Av tomatsalsan.. :P Den gick inte att sluta äta! Var såå god och lagom stark. :)
Sen när jag inte trodde att det gick mer, så kommer tårtorna.. :P Mockatårta!! Och ja.. Vad säger man.. Såklart tog jag en gigantisk bit och fick ner allt, och det var så jävla gött!! Ångrar faktiskt att jag inte tog en till.. :P
.
Sen blev det dans, och naturligtvis dansade jag med pappa.. Bugg såklart.. Och med Ts pappa.. Och Ås pappa.. :P Alla pappor verkar gilla att dansa med mig känns det som. Sen kom ju nån brud som jag inte gillade så mkt.. L hette hon.. Mindre nöjd med henne.. Men hon kunde inte sluta säga att jag såg bra ut och tillslut så fick jag ju ur mig ett tack. Då hämtar hon sin man och säger åt honom att titta p mig för jag är så snygg! Då gick det lite för långt så jag drog mig ut till vägkanten och kusses med hennes kusse. :P
.
Satt och tjötade lite och sen kom kussens kusses kille. :P Och jag och kussen var framme på två röda och hälsade. :P Stackars E.. Kan inte vara lätt.. Sen bar det faktiskt av till Harrys, trots att kussen inte är 18 än så kom vi in utan problem. :P Dansade heela resten av tiden med en liten paus för dricka. :P Hade hur kul som helst!
Var hemma vid 4 då. Dunsade isäng direkt och sen ringde klockan vid 9 igen.. Upp och ta på sig coh äta frukost. Man är ju allt annat än vid liv..
.
Utcheckning skedde 11.15, starkt jobbat för att ha varit aspackad och sovit i 5 timmar.. Kändes i hela kroppen kan jag säga.. Sen skulle mamma till L och hälsa på. Var ju inte så bra.. Så jag och pappa åkte runt i Varberg och åt lite, tittade på Appelviken lite.. Jaa.. Pappa visadce lite vart dom hade hyrt slott en gång. :) Det var rätt trevligt! Sen åkte vi till mamma för att prata om vad vi skulle göra. Slutade emd att vi åkte hem och ingen behövde åka tåg iaf.. Skönt det.
.
Hem och dö en smula och så kom P. Och jag sov. :P Sen fick jag nyss frukost och håller på med tvätten och fixar.. Blir kanske grill ikväll, den som lever får se. :)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0