Thunder!

Hörde ni eller?? :P
Hade lagt mig och gossat ner mig i sängen och mös och sov i princip nästan helt. Då hörde jag regnet, och då mös jag ännu mer.. :) Nu är det faktiskt höst, då ska det fanimej vara höst med.. :P
Så somnade jag in till ljudet av regn, mys mys! Och sen.. Kan inte svara på vad klockan var, men jäääääävlar vilken smäll!! Det dånade överallt, tror till och med att rutorna skallrade lite! Den blixten måste ju slagit ner nånstans! Men det kom bara en, som jag hörde iaf. Alla vaknade nog av den och jag hörde minst 3 barn som skrek på sin mamma när det blev tyst.
Ungarna skrek jävligt högt må jag säga. :P Är ju ändå betongväggar här..
.
Nu bidde det en morgondusch, och snart en kopp te. :) Fick en rätt god sömn inatt så jag är himla nöjd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0