Tid och ork infinner sig genast!

Om jag bara hade tid och ork att skriv värsta inlägget nu! Hade en sjuuk dag på jobbet.. Nån sa nåt roligt och fick mig att le halva dan. Resten av dan ville jag skjuta mig själv i huvet.. Värken infinner sig lägligt lagom i alla rörelser jag gör. Ser och känner mig typ gravid..
KOm hem nyss, pappa hämtade mig och det var suuuperskönt!! Ska slänga in maten i kylen och sen hopp in i duschen.. kynda ner till mor coh far. och sen iväg till bror för fika eller nåt.. Så han kan få sina himla presenter nångång!!
.
Sen kommer nog P över på lite film och sånt.. Tapas står nog på menyn med. Fick ju med mig en hel låda hem. :P Spännandee med nya saker på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0