Time will come.

Nej nej, dessvärre är det ingen Attling-klocka jag skaffat mig, men 3 andra jue. :) Sjukt snygga enligt ig då, och det är ju jag som ska ha dom så då är det ju bra.. :) En är guuul! Och den är snygg!
.
.
Och imon blir det utgång med syster med! :) Himla härligt! Fast blir det sånt här väder imon med är det bäst jag tar med Alvedon till jobbet, för huvudvärken smyger sig på nu.. Är ju kvavt så in i bänken ute! Men det löser sig alltid. :) Ska inte dricka för mkt bara, måste ju infinna mig på centralen 10.10 imon för att möta upp kussen med tillhörande kompis. Dom ska till Rix FM festivalen och kika på Daaaarin.. :P Om ni är som mig och inte riktigt gillar honom så föreslår jag att ni kikar på; KnappNytt. Världsklass!!
.
Nu blir det en dusch och en skål soppa tror jag . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0