Travronden!

Oh jes! Drog med P och div till Åby faktiskt. :) Himla skoj! Bara blev så, var sjukt nervös innan, men det gick bra tillslut.. Gäller bara att jag får sagt nåt så blir det bra sen. :P
Kom dit iaf, första loppet missade vi, men gjorde itne så mkt.. :) Hittade ganska snart mina favoriter i alla loppen..
Bidde Osvald i 2a, Tara Defi i 3e. Och i fjärde.. Oj ojoj.. :P Man får ju inte släppa Palema hästarna, och inte heller Åke så bidde Therese Palema i 4e loppet.
.
I 5e loppet kom min snutt för fan! :) Pelle Pirat! :D Skulle dock spelat Plats på honom för han chockade alla och kom på tredje plats.. :)
I 6e loppet kom storsatningen.. :P Fetingpeng på Gidde T.H. och den underbart vackra hästen går och vinner!! Vilken lycka! :D
Sen gick det ganska mkt utför.. Och i lopp 9 kom nästa Palema. :) Plutten Palema! Dock to jag inte plats på honom heller, dumma oss!!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0