Ohyeah!

Det var inte mkt som blev som det skulle denna helgen. :) Men vad gör det! finns flera helger kvar innan jag tänker fösvinna. :P Fick iaf bokat in 10e sept. :) Då är det kalas för syster! Tanken är att vi ska börja på Lilla Tavernan, för att sedan avsluta på Tranqilo. :) Som vanligt får man väl tillägga!! :D Ska blir grymt mysigt! Hoppas att syster kan komma hit en liten sväng innan.. Annars blir det jobbgt med alla presenterna.. :P Än sålänge är dom uppe i tre. :P Heliga talet eller nåt.. :P
Måste även se till att få massa kort på mig och syster då.. Har ju nåt litet till planerat... ;P Och jaaa syster jag vet att du läser och blir nyfiken.. :P Men mer får du inte veta!! ;)
.
Fick iaf solat idag, det var skönt som sjutton!! :D Blir väl en liten omgång imon med kanske.. Ska ju iaf upp 6 och dra till das gym och köra spinning imon! För nu har jag bestämt att jag frisk. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0