Visst fan.

Joo så är det faktiskt. Spnderat helgen med P. Vart lite flytthjälp och sånt där.. :P Himl trevligt ändå. Väldigt fint hus dom flyttar in i! Med ett grymt plommonträd! :D Käkade rätt så många plommon måste jag säga.. Jag och M :P Blev liksom barnvakt mitt i allt med. Lille M skulle gunga hela tiden, klättra, sparka svamp! Allt som lillkillar gär liksom. :P Och jag skulle ta emot hela tiden, och gunga hela tiden. Och sen stanna gungan för det gick för högt. Sötnosen då. :)
.
Idag blir det tvätt, P åkte nyss hem. Ska ta mig till gymmet med och träna en sväng. Blivit för lite med det, tots att vi gick milen på Fontin igår. :) Hade turbo upp i backarna! Kändes gött med en sån kraft, trots att jag var trött som ett as! Gymmet stänger 8 idag så har gott om tid. Tvätten är kl 5. Så om jag fixar ihop all tvätt, hämtar grejs hos mor och fixar iordning mig så är jag redo vid halv 3 - 3 nånting. Det är ganska lgom om man ska träna arslet av sig  :P För det är ju den som ska tränas :P
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0