Juletid.

Ja nu är det faktiskt december!! Helt otroligt vad tiden går snabbt! Har ni sett Nk's julfönster än? Jag är besviken.. Väldigt besviken. Gillar det inte alls iår!! :/ Känns väldigt mekaniskt.. Väldigt ogilla på det! Men vintern är här iaf, och det känns. Är ju konstant typ -8 ute.. :P Lite småmysigt, men inte om man är ute en längre tid.
Hur har ni det med julklappar då? Hittat alla än?
Jag har rätt bra koll på vad folket ska få. :) Ska bara se till att skaffa det med.. :P
.
Håller på med dammsugning nu, och moppning. Är ju en lerpöl i hela hallen typ. :P Sen blir det IKEA med mamma en sväng. :) Ska bli trevligt! Inte kollat in deras julsaker än. :P KOllat nästan överallt annars, men inte där. Är för långt att åka om man inte har bil liksom..
.
Körde ett lussebak igår. :) Var riktigt härligt! Och dom blev faktiskt riktigt goda. :) Blir ett till snart igen. Lovat en viss Amanda att ha med mig nästa gång jag hälsar på :P Så får väl stå för det då..
Ska även ha ett pepparkaksbak med Bettan på lördag. :) Lovade bror att göra lite döskallar, fyrar och skepp till honom så han har det hemma. Bettan gör ju en sååå jävla god deg så det finns inte. :P Halva försvinner ju typ medan vi kavlar. :P Det är ju lite tradition att vi bakar, och det vill man ju fortsätta med. :)
Nu blir det mer moppning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0