Röjar-dag.

Japp. Hade en redig röjardag igår efter jobbet. Flyttade undan lite kartonger, moppade köksgolvet och badrummet. OCH rensade badkarsröret! Det var viiiiidrigt, men eftersom jag jobbar sjukt mkt nu så hinner jag inte vara hemma när fastighetsskötaren kan, och han kan ju inte ta sig in på annan väg tydligen så då fick man fixa det själv.. Dock måste jag ringa honom ändå. För det läcker ju! :P
.
Och så är det ju sista dagen idag. Last day of the year. Jobba till 14 sen hem och sola en sväng. :) Och sen dammsuga resten och damma det som är mest nödvändigt. Sen blir det en ganska lugn kväll med Peter och mina föräldrar. Vet iaf att vi kommer bli gaaalet mätta. :P
Nu blir det frukost och lite tvc-tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0