Alla hjärtans dag..

Hahah skrattretande att man ska fira en sån jävla dag asså. Om jag nu hade nån så kan man ju vilken dag som helst bara fira vad man vill. Varför ska det finnas en jävla dag för det? Sjukt..
Iaf så blev det ju utekväll med syster i lördags. :P Tranquilo som vanligt. :P Var asball!
Kommentarerna som kläcktes och sas var ju bara heeeelt underbara!
"Nej inte så, med handflatorna!"
"Gillar du öl? AH!"
"Ja men nu vet ju alla iaf att vi suger bra"
- Och detta är från syster när vi sitter med varsin Panama White. :P Jag grät nästan av skratt när hon sa detta! Helt otroligt syster! :D

Mkt dans blev det med, och så kom den där lilla saken fram och bjöd oss till Göteborgs Stadsteater för att gå på hans pjäs där han var med. Eh nej skulle itne tro det lilla vännen. :P Men men. Inte ofta nåt sånt händer!

Vaknade på söndagsmorgonen av näsblod. Mkt roligt.. Inte tid att vara bakis där inte. :P Så kollade man telefonen, och vafan.. 8 sms. Gaaalet! Vad vill alla mig mitt i natten?? :P
Iaf så fick man ta sig i kragen och hoppa in i duschen, skulle ju på bio och käka mat och shit.
Så på med kläder som var rena och iväg mot bion. :) Vi åt på bion faktiskt, och jisses vad gott det var där uppe!! :D Sjukt gott, dit ska man igen!!

Sen var det Wolfman.. OMG.. Jag vill inte ens veta.. :P Den var väl bra så srtt, men jaaa.. Det är inte min typ av filmer, eftersom jag får svårt att sova av dom. :P Men K fick skylla sig själv. Han blev utsatt för en kittlingsatack! Och fick sitta och titta på Romy & Michelle. :P
Nu ska jag snart iväg till jubb, vill inte.. Men kommer nog gå ganska bra idag ändå.. Hoppas jag.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0