Haha, jävla väder!

Jaaaaa. :) Vad fan säger man.. Syster kom en sväng igår för att disskutera lite problem.. Gick toppen. :) Sen åkte jag till K för att slippa vara ensam och tänka för mkt. Stog och väntade på bussen och kände att det faktiskt var väldigt vackert när det snöade.. Sen tittade jag på klockan och insåg att bussen var sen. Då var det itne lika vackert längre..
Sen kom den, nästan en kvart försenad, fortfarande lite vackert ute, men inte så mkt.. Så kommer backen upp mot Sahlgrenska. Herrejisses! Blev rött ljus och bussen stannar. Inte bra.. Blir grönt och hjulen spinner som jag vet itne vad, nada händer. Börjar muttra lite för mig själv.

Han backar nästan hela vägen ner för backen igen, och gör ett nytt försök och håller på så i typ 7 minuter. Så tillslut kommer han upp till Annedalskyrkan, men där tar det bara stopp. Bom-stopp verkligen.. Hjulen bara spinner och spinner. Så kliver av och går till Sahlgrenska. Informerar alla som står där att bussfan itne kommer komma, så jag ochen stackars kille börjar traska. :P

Han var jättetrevlig! Kom från Nyköping, bott här sen augusti. Och pluggade nån.. Ja typ.. Nåt med ekonomi eller personer elelr nåt. :P Lät jobbigt. :P Ingen aning om vad han hette dock. :P Men men, vi traskade på.. Varenda busshållplats som vi passerade var en isbana, helt otroligt.

Men ja, tillslut kom jag fram, och jag var kritvit, överallt! Mössan var stenhård av snö. Halsduken var som en trasa typ. :P Och benen var så kalla så jag hade ingen känsel i låren på jag vet inte hur länge. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0