Hemmamamma?

Jag har fått en sån sjuk bild av hur en hemmamamma ser ut.. Från början och allt.
Hon sitter där hemma med bebisen och pratar bebisspråk hela tiden, och svarar sig själv i bebisens ställe.. Ungen bara stirrar elelr skriker..
Och mamman bara maler på och svarar sig själv på bebisspråk. Har inte duschat på flera dar och ser allmänt stirrig ut då sömnen är icke existerande.
Inte undra på att så många mammor blir galna!

Men jag vet itne, kanske itne alls är så.. A blir nog itne sån. :P Och jag tror itne J är sån heller. :P För dom är ju grymma personer FB (Före Bebis vill säga..) Hoppas inte jag blir sån om jag får barn. Då får ni jaga efter mig så jag pratar normalt med annat folk med!

Man får ändå ge mig att jag plockade 40 ordrar igår.. Om han inte kommenterar det så ska jag fan inte kämpa idag. Så är det. Man vill ha uppmuntran av ledningen när man är sparkad, behövs för att man ska försöka en dag till..
Fuck, har ju kalkon ikylen med.. när ska jag äta den??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0