Jäääävla måndag.

Ja som sagt, jag hatar måndagar.. Och jag hatar vintern..
Och idag var absolut ignet undantag!!!
Tänkte börja tidigt med att ta mig till jobb eftersom det är som det är.. Så jag började bege mig kl 8. Kom till Marconi, sen var det stopp. Och jag fick gå.. Gick till Radiomotet i hopp om att 88 eller 84 skulle komma. Men icke..
Gick en hållplats till.. och helt plötsligt hade jag gått hela vägen till jobbet! Fint när man behöver gå 2/3delar av vägen till jobbet trots att man ger sig ut 2 timmar i förväg..

Så blåste det ju med, och tårarna börjar rinna lite av det, som sen fryser till is på kinden. Jävla trevligt! Och låren ska vi inte ens tala om.. Dom var nästan blå när jag kom fram och det gjorde så ont i dom så det går itne att beskriva!

Imon blir det träffa N som kommer hem igen. Ska bli trevligt. :)
Blir snart sängen, ska bara försöka varva ner lite.. :P Läsa lite kanske.. Tack snälla pappa för att du kör mig imon!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0