Kriiiig!

Nu är det krig! Jag mot min kropp. :P Typ 15 kilo ska bort, innan sommaren!! Så är det bara!  Hårdträning och diet på gång! Allt är upplagt in i minsta detalj. Kör på! Ser du mig fuska så slå mig för fan!!

Jävla gynundersökning på torsdag med..Fuuuck. Nån sa att det gjorde ont som fan, en annan sa att det itne kändes. Alla säger att det går jättefort. Helvete bestäm er! Tror dock inte det gör lika ont som spiralen. :P Det var faan droppen asså!
Måste hitta dit med, får nog börja leta en timma innan jag ska dit. :P Jga har noll lokalsinne! Och då ska jag bara ner til ljärntorget typ. :P

Kommentarer
Postat av: MiaPia

dude!

Jag kan lugna dig med att en vanlig gymundersökning inte känns ett dugg =P

Om det nu e det du ska på =P

2010-02-02 @ 23:27:13
URL: http://maizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0