Myskväll

Jaaa, vaknade idag och var lagom bakis.. :P
Gick upp, klädde på mig och la mig på mage i soffan, där det var kallt. :P Somnade och vaknade om vartannat..
Men tillslut var det dax att ta sig iväg. Skulle fått åka bil hela vägen till jobb för att hämta lite. Men fick bara komma till Järntorget. :P

Väl där så orkade jag itne åka till jobb, så jag la mig igen. :P Kände suget efter nåt, och denna gången var det B&J och Pepsi.. Av nån konstig anledning.. Jag brukar annars vara mkt för typ Subway och popcorn och sånt salt, men neeeej. Glass skulle det vara. Så jag inhandlade detta och satte mig i soffan.. :P

Sen bidde det snabbt duscha och fixa till sig så man såg mänsklig ut för att sedan ta pappas bil och köra till kära syster! Mitt i allt så ringer J, var sjukt längesen vi pratade så det var trevligt. :) April närmar sig med stormsteg. :P Elelr nåt. :P Det var mys hos syster iaf, käka lite glass, nacho-chips och dricka lite Lemsip. :D
Nu blir det snart sängen, jobb imon ju... :/ Men det blir nog en bra dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0