Oh fan..

Haha MiaPia.. :P Är en sån där cellprovskontroll jag ska på.. :P Vet ju annars hur en vanlig känns som. :P

Nu är man iaf hemma. Jobabt ltie, sen möte.. Nu tvätta lite och sen träning.. :P
Jag, M och S åkte in till stan tillsammans, vi skulle ju ändå till samma ställe. :P K ringer på bussen och jaghör typ nada. Men vi kom fram till att vi skulle höras senare.
Så jag och M sätter oss på Subway i centralen och käkar lite medan S kollar spel. :P

Mitt i allt prat om jobb och shit så ser jag K! Fatta chocken! :P Ut ur bilen och in på centralen med väskan.. Året chock! Bankade på rutan men ingen reaktion alls.. :P Så jag messade och sa att jag precis såg honom. :P Sen ringde han ju naturligtvis och undrade varför jag inte gjorde nåt. Eh jag bankade!! :P Kunde ju itne direkt springa efter när du jobbar dummer.. Du har ju cash på dig! :P
Men det var roligt iaf.. :) Män i uniformer är alltid lika trevligt att titta på!! :D

Imon är det cellprovstagning.. Läskigt... :S Men dom säger ju at tdet ska gå undan så.. :P

Kommentarer
Postat av: MiaPia

Ahaaaa men cellprov e piece of cake, tar typ 10sec och känns inte de minsta =P

2010-02-05 @ 00:35:47
URL: http://maizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0