Tomt..

Jaa, näst intill tomt i butiken idag. :P Liite seg dag! Men mkt händelserik ändå.. :) Älskar människorna jag jobbar med där! Underbara varelser!
Gick megafort med stängning med. :) Det var skönt, så snart kommer syster med tequila, och då blir det drinkar! Inte för många bara.. :P Hehe, ska ju jobba imon med..
Men fick fixat lite bland til ldet också, kan ju inte bara dricka tequila.. :P

Och världens läskigaste grej hände med! På vagnen.. Blev fotad av nån jävla snubbe.. Han och hans kompisar satte sig på sätena framför mig och snackade, och så helt plötsligt fiskar han upp mobilen och håller den i handen lite löst bara.. Inget farligt i det, men när jag hör hur han tar ett kort, då reagerar jag!! Fy fan, och sen gick dom bara av.. Läskigt som fan!!

Men men.. nog om deeeet!
Ska bli skönt med en lugn dag imon. :) Och så är det lördag! Så jag kommer ha en hel dag till innan måndagen kommer sen. :P Hihihi..

Kommentarer
Postat av: MiaPia

johooo då tequila går visst att dricka som det e =P

shottar ska det vara=)

2010-02-06 @ 13:05:55
URL: http://maizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0