Veckan so far.

Ojoj.. Ja vad har hänt. Skulle ju köpa min Mac då.. Kommer in, allt packas på Kungsgatan och papprerna är typ klara, väntar bara på besked från Wasa. Hon ringer upp och nej, dom vill inte bevilja mitt lån. För dom tycker jag tjänar för lite!!
OMG! Jag jobbar 6 dar iveckan!! Har två jobb, och jag tjänar för lite för att få köpa en jävla Mac för 10 000, hade ju betalt av den på två månader för fan!! Vad är det här! Var så jääävla arg, dom ville ha arbetsgivaravtal och shit. What the fuck liksom..
Så nu ska jag fanimej ge dom på nöten!
Ansökte om M-C nu med på NK. Nu jävlar i mej är det krig! Jag mot Mac!

Var med syster igår, kollade lite film och frossade, vi frossar för mkt just nu. :P Känns itne rba det här.. :P
Men iaf, påvägen hem vid typ halv 2 så kommer jag upp för backen, och döm om min förvåning när jag mitt i backen upptäcker en uppfälld strykbräda.. Helt sanslöst! Bild kommer snart, ska bara orka lägga in den. :P Men vafan kom den ifrån liksom? Vem får för sig att dom kan stryka utomhus i typ -4 mitt i natten??

Jobbet igår var ganska segt.. Ensam väldigt mkt, roligt så sett, mensegt när det itne är nåt folk. :P Men iaf så lyckades jag få ihop en lista över lite saker en kille måste ha hemma/i garderoben/äga. Den kommer snart med.

Halv bråttom just nu, ska träffa B i stan snart och gå runt lite. Sen kommer syster ikväll för utgång. :) Möjligt att H går med också, vi skulle ses för ett glas vin elelr två iaf. :) Och imonblir det anti allahjärtans dag med K :P Typ. :P Hahahah! får väl se hur det går. :P

J.. Vad ska man säga. Vad har hänt? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0