Bakis-shopping.

Jaa.. Nu är det allmäntkänt att jag blir bakis av gin. :P Så är det bara. Jävla skit, det är ju så gott.. Men men, får väl stå ut dom gångerna jag dricker det. :P
Iaf så kom jag på mitt i all min baksmälla att jag och mor skulle på stan.. Shit vettu. Hela världen snurrade ju så fort jag stog upp liksom.. Bad om en extra timma för att klara av att stå, och det fick jag.

Så vid 1 traskade jag ner till dom, snurrig och illamående som jag var (fortfarande är..), mamma tyckte jag skulle köra, jag fick henne på bättre tankar och sa att hon borde köra. :P
Vi åker iväg och ska leta jacka, du vet.. Hemska tanke att behöva prova saker när man mår kasst.. Men sagt och gjort så provar jag lite och ratar allt. Mestadels för att jag mådde så dåligt och ville hem. :P

Sen ville jag ha nåt att äta, kände att jag måste försöka få i mig nåt. Så mot Donken (Ve och faaasa!!) och jag frågade om vi itne skulle ta Drive in.. Mamma fick panik. :P Hon hävdar att hon glömt hur man gör, så vi fick skriva en fusklapp med vad vi skulle ha som hon läste från. Sen visste hon itne vart hon skulle köra så jag fick guida henne.. Fatta guida nån genom drive thru.. Finns liksom bara en väg att köra. :P

Så kom maten då.. Och ja, jag körde på lilla menyn liksom. Lagom för mig. Men mamma, hon körde sin specialare.. En cheeseburgare utan bröd.. :P Trodd ejag skulle dö när hon fick den. I en liten BigMac låda, och med en gaffel och kniv till! Grät nästan av skratt!
Och mamma var så nöjd när hon fick den så hon slutade itne prata om den. I 10 minuter fick jaghöra om den här javla cheesen.. :P Och hur bra det var att få den i en liten låda med bestick till. :P

Sen vidare till Kba och kolla lite där, hittade jackan iaf! :D Så den fick jag inhandlat, och sen gick vi till Freeport. Det brukar alltid sluta illa.. Och sagt och gjort.. In på Filippa K och ut med två nya klänningar. Gissa vilken färg dom har. :P Svaaaaaarta, som allt annat i min garderob.. :P

Ikväll blir det tacos och massa ipren för att sätta min kropp i ro.. :P Och på med en dålig film att somna till.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0