Denna eviga måndag..

Jaaa, sant asså. Vafan, jag hatar verkligen måndagar! Kalla och gråa och trista. Varit i alla tider!
Och igår, usch fick panik igår.. :/
J, som jag inte pratat medpå flera flera år, hörde av sig igår.. Chockad som jag var satt jag och stirrade på rutan och hoppade över syster om hjälp!
Det erbjöds en romantisk middag och shit.. Visste itne avd jag skulle göra.. Panikade mig lite och sen fick jag nog tag i mig själv och svarade nej. Då skulle det helt plötsligt vara vin och film hos honom. Panik åter igen, sen skulle han hem till mig mitt i allt med.. Mer panik!

Tillslut bara svarade han itne. :P Vet itne vad jag gjorde elelr sa, men men. får väl se hur det går. Hade ju såklart varit kul att ses bara. Ta en öl eller nåt på neutral mark. Var ju som sagt flera år sen!

Och pratade med en annan J igår med. :P Kan inte komma på när jag blev så glad över ett svar senast, men men.. Keep it in! Stressa inte, tog ju för fan en vecka eller nåt att få det ur honom.. :P

Nu till andra koppen med te och kolla klart sista på filmen från igår. Sen jubb.. Detta jävla jubb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0